REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.alda.com.pl

Sklep internetowy, działający i dostępny pod domeną www.alda.com.pl, stanowi własność firmy ALDA S.A., zarejestrowanej w Ząbkowicach Śląskich, ul. Melioracyjna 6, NIP: 8871762757

Tel. ,
e-mail: sklep@alda.com.pl,
konto bankowe:
ALDA S.A.
ul. Melioracyjna 6
57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank

Adres do korespondencji, pod który należy kierować zwroty oraz wszelką korespondencję :
ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  • Klientem serwisu www.alda.com.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca, wypełnią formularz zamówienia. Jednocześnie klient oświadcza, że wpisane przez niego dane są kompletne oraz zgodne ze stanem faktycznym.
  • Administratorem sklepu oraz sprzedawcą jest firma ALDA S.A.
  • Korzystanie z serwisu www.alda.com.pl odbywa się na zasadach określonych niniejszym regulaminem sklepu.
  • Złożenie zamówienia w sklepie www.alda.com.pl jest jednoznaczne z akceptacją przez klienta regulaminu oraz zasad sprzedaży.
  • Klient, składający zamówienie w sklepie www.alda.com.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia, na przesyłanie – o ile wyrazi na to zgodę – newsleetera, informacji o promocjach i nowościach oraz na kontaktowanie się pracowników sklepu z Klientem celem prawidłowej finalizacji transakcji.
  • Sklep www.alda.com.pl zastrzega sobie prawo do dodawania, usuwania towarów, modyfikacji ich cen oraz terminów realizacji zamówień, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i tworzenia ofert specjalnych oraz zmieniania regulaminu zakupów celem dostosowania go obowiązujących przepisów prawa oraz warunków technicznych sklepu.
  • Wygląd towarów może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach, gdyż nie zawsze na zdjęciu udaje się w 100 % odwzorować rzeczywisty wygląd przedmiotu, jednakże sklep www.alda.com.pl dołoży wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej oddawały rzeczywisty wgląd towarów. Ze względu na możliwe nieścisłości zdjęcia nie stanowią oferty w świetle prawa.
  • Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.alda.com.pl są własnością firm/producentów będących dostawcami towarów oferowanych w sklepie www.alda.com.pl bądź firmy ALDA S.A. i nie mogą być kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od właścicieli zdjęć.

II. ZAMÓWIENIE I TOWAR

  • Sklep znajdujący się pod adresem www.alda.com.pl, służy do dokonywania zakupów artykułów pokazanych na stronie, za pośrednictwem sieci Internet.
  • Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą:
  • mailową na adres : sklep@alda.com.pl
  • lub telefoniczną ;
  • W przypadku składania zamówienia drogą telefoniczną, klient zobowiązany jest do podania wszelkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia tj. nazwa przedmiotu, model, cena, adres do wysyłki, telefon kontaktowy.
  • Osoba przyjmująca zamówienie telefoniczne po zakończeniu rozmowy skontaktuje się ponownie z klientem (w przeciągu 30 min) celem potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i potwierdzenia podanych przez klienta danych. Jeżeli jest taka możliwość (klient posiada adres e-mail i ma możliwość odebrania poczty elektronicznej) osoba przyjmująca zamówienie prześle na adres klienta e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji i z potwierdzeniem danych potrzebnych do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy przesłane dane będą zgodne z zamówieniem klienta, jest on zobowiązany do odpowiedzenia na niniejszego maila, wystarczy odpowiedź TAK. W przypadku zmian, klient zobowiązany jest do naniesienia niezbędnych poprawek i odesłania maila z naniesionymi zmianami.
  • Podstawowym warunkiem realizacji zakupów dokonanych poprzez serwis internetowy www.alda.com.pl jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.alda.com.pl, wybór formy płatności, zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja oraz przesłanie zamówienia.
  • Po zamknięciu i potwierdzeniu zamówienia na stronach sklepu www.alda.com.pl, Kupujący otrzymuje drogą mailową POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr … , które jest potwierdzeniem złożenia przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów.
  • Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia jest automatycznie potwierdzane drogą e-mailową. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia przez Sklep- przesłanie maila: POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr … zawierającego numer zamówienia, dane zamawiającego, adres do wysyłki oraz nazwę i cenę zamawianego przedmiotu wraz kosztami wysyłki .
  • Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia przygotowywane są do realizacji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 12:00. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 w piątek oraz w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, czyli np. zamówienie złożone w piątek po godz. 12:00 oraz sobotę lub w niedzielę zostanie przekazane do realizacji w poniedziałek następnego tygodnia.
  • Zamówienia w Sklepie są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta Sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Wszystkie produkty prezentowane przez sklep www.alda.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wyprodukowane/sprowadzone na rynek polski.
  • Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.alda.com.pl zawierają podatek VAT – są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena produktu aktualna i widoczna na stronach sklepu internetowego w chwili składania zamówienia. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep zgodnie z pkt. II 3.
  • Ceny produktów oferowanych w sklepie nie zawierają kosztów dostawy.
  • Klienci otrzymują fakturę VAT na wszystkie zakupione w sklepie produkty. Złożenie zamówienia upoważnia sklep www.alda.com.pl do wystawienia faktury VAT.
  • Faktura VAT jest wystawiana w chwili, gdy wszystkie produkty zamówione przez Klienta zostaną skompletowane i przygotowane do wysyłki.
  • Sklep zastrzega sobie prawo telefonicznego weryfikowania zamówień, które zostaną opłacane przez Klienta w opcji „za pobraniem”. Sklep zastrzega sobie również prawo do żądania zadatku w przypadku towarów nietypowych,takich, które sprowadzane są lub produkowane dla poszczególnego Klienta na indywidualne zamówienie.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez składającego zamówienie w formularzu zamówienia (np.podanie nieprawidłowego numeru domu, czy też numeru lokalu), w wyniku których przesyłka nie dotrze do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki przez Klienta. Koszty związane z ponowną wysyłką ponosi Klient.

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, z informacją, że Jego zamówienie dotarło do sklepu www.alda.com.pl. – POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr … Wiążąca prawnie obie strony transakcji umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta między Klientem a sklepem w chwili, gdy sklep www.alda.com.pl prześle do klienta e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji tj. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr … .
  • Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia swoich danych, numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  • Warunkiem dostawy towaru do zamawiającego jest dostępność towaru w magazynie sklepu www.alda.com.pl oraz w magazynach dostawców. Informacja o dostępności danego produktu znajduje się na stronie produktu. W przypadku, gdy klient zamówi jakiś produkt i okaże się ,że w wyniku błędu technicznego lub błędu obsługi czy dostawców towar podany jako dostępny w rzeczywistości będzie niedostępny, to wówczas kupujący zostanie poinformowany o możliwościach alternatywnych zamówień, wydłużeniu czasu oczekiwania, możliwości zakupu innego produktu o podobnych parametrach lub w podobnej cenie, możliwości uzyskania rekompensaty w postaci upustu, którego wielkość zostanie uzgodniona przez strony lub możliwości odstąpienia od umowy.
  • W uzasadnionych przypadkach sklep www.alda.com.pl zastrzega sobie prawo żądania przedpłaty przed przystąpieniem do realizacji zamówienia np. towary z inicjałami, logotypami lub znakami firmowymi Klienta, towary produkowane specjalnie na zamówienie Klienta.

IV. DOSTAWA

  • Sklep internetowy www.alda.com.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-30 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Przy towarze znajdującym się w sklepie o ile jest to możliwe podany jest czas realizacji zamówienia.
  • W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu skompletowania przez sklep ostatniego towaru o najdłuższym terminie realizacji z zamówionych przez Klienta towarów. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć dalszej realizacji zamówienia. Jeżeli czas oczekiwania na realizację zamówienia przedłuży się o 10 dni w stosunku do wcześniej ustalonego czasu oczekiwania, to wówczas klient może otrzymać rekompensatę w postaci uzgodnionego przez strony rabatu lub zrezygnować z dalszej realizacji zamówienia.
  • Formę dostawy Klient określa w formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia, poprzez wybranie i zaznaczenie odpowiedniej opcji. Klient może skorzystać z jednej z wymienionych poniżej form dostawy towaru:

przesyłka kurierska (firmą kurierską Fedex)
przesyłka kurierska pobraniowa,
odbiór osobisty płatność przy odbiorze,
odbiór osobisty po uprzedniej wpłacie na konto

  • Sklep internetowy www.alda.com.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.
  • Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich przez sklep www.alda.com.pl. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 48 godzin.
  • PRZESYŁKA 24 H

Przesyłka dotrze do Państwa jak najszybciej tzn. w ciągu 24 h od momentu zakupu, jeżeli:
dokonacie zakupu wybranego przez Państwa przedmiotu
jeżeli wybraliście opcję wpłata na konto, Wasze pieniądze muszą trafić na konto sklepu do godz. 10:00 w dniu zakupu. Nie jest ważne kiedy Wy wpłacicie pieniądze, lecz kiedy trafiają one na nasze konto
jeżeli wpłata dotrze do nas do godz. 10:00 przygotowujemy przesyłkę do wysyłki i następnego dnia tzn. w ciągu 24 h trafia ona do Państwa
jeżeli wybierzecie Państwo opcję za pobraniem, decyzja musi być podjęta w dniu zakupu do godziny 10:00, wówczas od razu przystępujemy do przygotowania przesyłki do wysłania i w ciągu 24 h trafia ona do Państwa rąk
dostawa w ciągu 24 h obowiązuje przy zakupach od poniedziałku do czwartku, nie dotyczy dni wolnych od pracy, możliwa jest wysyłka i odbiór w dzień wolny, ale wówczas koszty wysyłki są wyższe niż podane w regulaminie i ustalane indywidualnie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej (zależą od dnia odbioru, godziny , strefy itp.)
dostawą 24 h objęte są tylko przesyłki kurierskie

  • Wszystkie przesyłki są należycie spakowane, zabezpieczone oraz ubezpieczone .
  • Mimo staranności przy doborze firmy kurierskiej dostarczającej towar do klienta, może zdarzyć się, iż produkt zostanie dotknięty uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego, powstałymi podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania transportowego (należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm , którymi oklejono przesyłkę), Klient może odmówić przyjęcia przesyłki powinien jednak zadbać oto, aby kurier rzetelnie wpisał informacje na temat powodu odmowy, rodzaj uszkodzeń opakowania.

Jeżeli mimo uszkodzeń opakowania Klient zdecyduje się na odbiór przesyłki jego obowiązkiem jest sprawdzenie w obecności kuriera, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas przewozu, Klient powinien poinformować o tym kuriera, który zobowiązany jest (zgodnie z umową z firmą kurierską) do spisania pisemnego protokołu zawierającego: numer przesyłki, wyszczególnienie jej zawartości, określenie sposobów zabezpieczenia przesyłki na czas transportu, wyszczególnienie stwierdzonych uszkodzeń towaru, datę, godzinę oraz numer, imię i nazwisko kuriera, który przesyłkę dostarczył. Oryginał dokumentu stwierdzającego szkodę kurier zobowiązany jest zostawić u Klienta. Klient powinien możliwie najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą, by poinformować o uszkodzeniu przesyłki.

Jeżeli brak jest śladów uszkodzenia opakowania transportowego, uszkodzenie towaru zostało stwierdzone po otwarciu przesyłki już po odjeździe kuriera, należy ponownie wezwać kuriera. Kurier w tym przypadku również zobowiązany jest do sporządzenia protokołu i pozostawienia oryginału u Klienta.

Oryginał protokołu w ciągu 14 dni Klient powinien przesłać na koszt sklepu www.alda.com.pl, na adres: ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków. Jest to podyktowane tym, iż jest to najważniejszy i niezbędny dokument w procesie zgłaszania szkody i dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Stroną zajmującą się przygotowaniem dokumentacji i dochodzeniem roszczeń od firmy kurierskiej jest firma ALDA.

O zaistniałej sytuacji Klient informuje sklep www.alda.com.pl jak najszybciej, jeżeli jest to możliwe najlepiej w dniu zaistnienia zdarzenia. Sklep www.alda.com.pl najszybciej jak jest to możliwe wymieni Klientowi na swój koszt uszkodzone elementy przesyłki lub wymieni cały produkt, jeżeli wymaga tego rodzaj uszkodzeń. Kwestia wymiany zostanie szczegółowo ustalona przez strony. W przypadku braku możliwości wymiany Klient może zwrócić uszkodzony towar, a sklep www.alda.com.pl, zwróci Klientowi koszty towaru plus koszty dodatkowe wynikające z przesłania towaru, czy też przesłania druków reklamacyjnych.

V. PŁATNOŚĆ I KOSZT DOSTAWY TOWARU

  • Klient może wybrać trzy formy płatności za zamówione towary:

gotówką przy odbiorze przesyłki od doręczyciela – należność pobiera doręczyciel
gotówką przy odbiorze osobistym – należność pobiera sprzedawca
przelewem bankowym na konto sklepu www.alda.com.pl,

 

  • Dane do przelewu:

ALDA S.A.
ul. Melioracyjna 6
57-200 Ząbkowice Sląskie
Bank
W przypadku, gdy klient nie dokona płatności za zakupiony towar w ciągu 14 dni od dnia zakupu, wówczas jest to traktowane jako odstąpienie od umowy przez Klienta.

Koszt przesyłki jest każdorazowo określany przy składaniu zamówienia. W przypadku akcji promocyjnych koszty przesyłki mogą ulec zmianie na niższe lub mogą wynieść 0 zł, w zależności od rodzaju akcji promocyjnej. Informacja o niższych kosztach przesyłki zostanie zamieszczona na stronie głównej.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

  • Klient może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki zrezygnować z kupionego w sklepie www.alda.com.pl towaru bez podania przyczyny.
  • O fakcie tym kupujący powinien powiadomić sklep na drodze pisemnej.
  • W przypadku o którym mowa w pkt.1 Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 30 dni.
  • Jeżeli do zakupionego towaru dodawane były GRATISY, to wówczas kupujący musi je zwrócić wraz z zakupionym towarem.
  • Gratisy muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.
  • Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy Klient odeśle go w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Zwrotowi nie podlegają towary określone na stronach sklepu jako „na zamówienie”. Punkt ten dotyczy towarów wykonanych specjalnie na zamówienie klienta, towarów na których zostały naniesione oznaczenia klienta np. dedykacje, monogramy, logotypy itp. Prawu zwrotu nie podlegają towary używane przez klienta. Produkty używane nie będą przyjmowane jako zwrot.
  • W przypadku, gdy Klient chce odstąpić od umowy, musi zastosować się do opisanej poniżej procedury:
  • Klient, zobowiązany jest do poinformowania sklepu www.alda.com.pl o chęci zwrotu przesyłając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy: drogą elektroniczną na adres sklep@alda.com.pl lub listem poleconym na adres : ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków w terminie 10 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Liczy się moment wysłania listu.
  • Na oświadczeniu klient powinien podać numeru konta na jaki nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar.
  • Następnie Klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt na adres : ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków – zwracanego towaru w terminie 30 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie przyjmujemy jakichkolwiek przesyłek wysłanych do nas za pobraniem – sklep nie jest w stanie przed odbiorem przesyłki sprawdzić zwartości przesyłki oraz stanu w jakim znajduje się odsyłany produkt.
  • Klient powinien odesłać towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • W przypadku, gdy klient dostarczy do Kupującego towar, który był użytkowany, to wówczas towar nie zostanie przyjęty i Sprzedający odeśle go z powrotem do Kupującego.
  • Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania sklep w przypadku zakupu na fakturę VAT wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.
  • W przypadku zwrotu sklep zobowiązany jest do zwrócenia pieniędzy wpłaconych przez klienta w terminie 10 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru. Zwrot nastąpi na numer konta podany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy .
  • Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta.
  • Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

VII. REKLAMACJE I GWARANCJA

  • Sklep internetowy www.alda.com.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane towary były jak najwyższej jakości.
  • W przypadku produktów objętych gwarancją producenta, Klientowi przysługuje prawo skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
  • Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu lub na dołączonych do towaru kartach gwarancyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub w materiałach reklamowych przygotowanych przez gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • W przypadku, gdy została stwierdzona niezgodność towaru z umową Kupujący ma prawo poinformować o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając opis niezgodności towaru z umową. Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tej niezgodności. Później jego prawo wygasa.
  • W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku uznania roszczeń Kupującego przysługuje mu wymiana lub naprawa wadliwego towaru, a jeżeli nie jest to możliwe lub jeżeli narazi to Kupującego na znaczne niedogodności prawo do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy ( Klient nie może od umowy odstąpić, gdy niezgodność z umową jest nie istotna ). W przypadku obniżenia ceny Sprzedający zwróci na konto Kupującego kwotę odpowiadającą ustalonej obniżce ceny, a w przypadku odstąpienia od umowy równowartość towaru plus koszty przesyłki- zwrot na konto Kupującego nastąpi w terminie 7 dni.
  • Reklamacje najlepiej jest składać w formie pisemnej, drogą elektroniczną na adres sklep@alda.com.pl lub pocztową na adres ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków. Reklamacje można również składać telefonicznie po numerem .

VIII. DZIAŁANIA PROMOCYJNE

  • Sklep internetowy www.alda.com.pl zastrzega sobie prawo prowadzenia działań promocyjnych w dowolnym czasie i zakresie.
  • W przypadku prowadzenia działań promocyjnych polegających na obniżeniu ceny, udzieleniu rabatu obowiązuje zasada NIE SUMOWANIA się rabatów .
  • Zasada NIE SUMOWANIA się rabatów obowiązuje również w przypadku Klientów, którzy maja na stałe przydzielone rabaty np. rabaty dla stałych klientów, rabaty branżowe itd. W takim przypadku rabaty nie sumują się tzn. nie można ich do siebie dodawać, ale klient otrzymuje rabat, który jest dla niego korzystniejszy tzn. wyższy, jeżeli na stałe klient ma udzielony rabat w wysokości 5 %, a promocja mówi o obniżce ceny w wysokości 10%, to klient otrzymuje rabat 10%, a nie 15 %. Jeżeli promocja mówi o obniżce 3%, a klient ma przydzielony rabat 5%, to otrzymuje rabat w wysokości 5%, a nie 8%.

IX. DANE OSOBOWE

  • Składając zamówienie w sklepie www.alda.com.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie www.alda.com.pl oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub błędnych danych osobowych.
  • Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych www.alda.com.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  • Jeżeli Klient wyrazi dodatkową zgodę, wówczas jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o promocjach, nowościach, wyprzedażach.
  • Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

X. OBOWIĄZKI KLIENTA

  • Klient zobowiązany jest do informowania sklepu www.alda.com.pl o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczenia przesyłek, a także o zmianach kontaktowego adresu e-mail i numeru telefonu pod rygorem skutków doręczenia pism lub wiadomości e-mail wysyłanych na adresy nie zaktualizowane.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.alda.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w regulaminie i opisie produktu.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

W przypadku pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Tel. kom.
sklep@alda.com.pl