• Sklep internetowy www.domowe-inspiracje.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-30 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Przy towarze znajdującym się w sklepie o ile jest to możliwe podany jest czas realizacji zamówienia.
  • W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu skompletowania przez sklep ostatniego towaru o najdłuższym terminie realizacji z zamówionych przez Klienta towarów. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć dalszej realizacji zamówienia. Jeżeli czas oczekiwania na realizację zamówienia przedłuży się o 10 dni w stosunku do wcześniej ustalonego czasu oczekiwania, to wówczas klient może otrzymać rekompensatę w postaci uzgodnionego przez strony rabatu lub zrezygnować z dalszej realizacji zamówienia.
  • Formę dostawy Klient określa w formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia, poprzez wybranie i zaznaczenie odpowiedniej opcji. Klient może skorzystać z jednej z wymienionych poniżej form dostawy towaru:

przesyłka kurierska (firmą kurierską Fedex)
przesyłka kurierska pobraniowa,
odbiór osobisty płatność przy odbiorze,
odbiór osobisty po uprzedniej wpłacie na konto

  • Sklep internetowy www.alda.com.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.
  • Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich przez sklep www.alda.com.pl. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 48 godzin.
  • PRZESYŁKA 24 H

Przesyłka dotrze do Państwa jak najszybciej tzn. w ciągu 24 h od momentu zakupu, jeżeli:
dokonacie zakupu wybranego przez Państwa przedmiotu
jeżeli wybraliście opcję wpłata na konto, Wasze pieniądze muszą trafić na konto sklepu do godz. 10:00 w dniu zakupu. Nie jest ważne kiedy Wy wpłacicie pieniądze, lecz kiedy trafiają one na nasze konto
jeżeli wpłata dotrze do nas do godz. 10:00 przygotowujemy przesyłkę do wysyłki i następnego dnia tzn. w ciągu 24 h trafia ona do Państwa
jeżeli wybierzecie Państwo opcję za pobraniem, decyzja musi być podjęta w dniu zakupu do godziny 10:00, wówczas od razu przystępujemy do przygotowania przesyłki do wysłania i w ciągu 24 h trafia ona do Państwa rąk
dostawa w ciągu 24 h obowiązuje przy zakupach od poniedziałku do czwartku, nie dotyczy dni wolnych od pracy, możliwa jest wysyłka i odbiór w dzień wolny, ale wówczas koszty wysyłki są wyższe niż podane w regulaminie i ustalane indywidualnie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej (zależą od dnia odbioru, godziny , strefy itp.)
dostawą 24 h objęte są tylko przesyłki kurierskie

  • Wszystkie przesyłki są należycie spakowane, zabezpieczone oraz ubezpieczone .
  • Mimo staranności przy doborze firmy kurierskiej dostarczającej towar do klienta, może zdarzyć się, iż produkt zostanie dotknięty uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego, powstałymi podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania transportowego (należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm , którymi oklejono przesyłkę), Klient może odmówić przyjęcia przesyłki powinien jednak zadbać oto, aby kurier rzetelnie wpisał informacje na temat powodu odmowy, rodzaj uszkodzeń opakowania.

Jeżeli mimo uszkodzeń opakowania Klient zdecyduje się na odbiór przesyłki jego obowiązkiem jest sprawdzenie w obecności kuriera, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas przewozu, Klient powinien poinformować o tym kuriera, który zobowiązany jest (zgodnie z umową z firmą kurierską) do spisania pisemnego protokołu zawierającego: numer przesyłki, wyszczególnienie jej zawartości, określenie sposobów zabezpieczenia przesyłki na czas transportu, wyszczególnienie stwierdzonych uszkodzeń towaru, datę, godzinę oraz numer, imię i nazwisko kuriera, który przesyłkę dostarczył. Oryginał dokumentu stwierdzającego szkodę kurier zobowiązany jest zostawić u Klienta. Klient powinien możliwie najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą, by poinformować o uszkodzeniu przesyłki.

Jeżeli brak jest śladów uszkodzenia opakowania transportowego, uszkodzenie towaru zostało stwierdzone po otwarciu przesyłki już po odjeździe kuriera, należy ponownie wezwać kuriera. Kurier w tym przypadku również zobowiązany jest do sporządzenia protokołu i pozostawienia oryginału u Klienta

Oryginał protokołu w ciągu 14 dni Klient powinien przesłać na koszt sklepu www.alda.com.pl, na adres: ALDA S.A. Dział Handlowy, ul. Dębowa Góra 27, 41-260 Sławków. Jest to podyktowane tym, iż jest to najważniejszy i niezbędny dokument w procesie zgłaszania szkody i dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Stroną zajmującą się przygotowaniem dokumentacji i dochodzeniem roszczeń od firmy kurierskiej jest firma ALDA.

O zaistniałej sytuacji Klient informuje sklep www.alda.com.pl jak najszybciej, jeżeli jest to możliwe najlepiej w dniu zaistnienia zdarzenia. Sklep www.alda.com.pl najszybciej jak jest to możliwe wymieni Klientowi na swój koszt uszkodzone elementy przesyłki lub wymieni cały produkt, jeżeli wymaga tego rodzaj uszkodzeń. Kwestia wymiany zostanie szczegółowo ustalona przez strony. W przypadku braku możliwości wymiany Klient może zwrócić uszkodzony towar, a sklep www.alda.com.pl, zwróci Klientowi koszty towaru plus koszty dodatkowe wynikające z przesłania towaru, czy też przesłania druków reklamacyjnych.

  • Klient może wybrać trzy formy płatności za zamówione towary:

gotówką przy odbiorze przesyłki od doręczyciela – należność pobiera doręczyciel
gotówką przy odbiorze osobistym – należność pobiera sprzedawca
przelewem bankowym na konto sklepu www.alda.com.pl,
przelewem poprzez operatora płatności internetowych – Payu

kartą płatniczą

  • Dane do przelewu:

ALDA S.A.
ul. Melioracyjna 6
57-200 Ząbkowice Sląskie
BANK
W przypadku, gdy klient nie dokona płatności za zakupiony towar w ciągu 14 dni od dnia zakupu, wówczas jest to traktowane jako odstąpienie od umowy przez Klienta.

Koszt przesyłki jest każdorazowo określany przy składaniu zamówienia. W przypadku akcji promocyjnych koszty przesyłki mogą ulec zmianie na niższe lub mogą wynieść 0 zł, w zależności od rodzaju akcji promocyjnej. Informacja o niższych kosztach przesyłki zostanie zamieszczona na stronie głównej.