Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Chcąc zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów, jesteśmy gotowi zrealizować każde zamówienie. W celu zapoznania się ze szczegółami oferty prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Czy możliwe jest wprowadzanie zmian, personalizacji produktu pod zamówienie?

Oczywiście, mamy możliwość nadania produktowi dowolnej etykiety. Kosze również oklejamy w sposób zgodny z życzeniem klienta. Zmianom podlega także kolorystyka kosza, jeśli tylko trzeba, możemy pomalować kosz na dowolny kolor zgodny z paletą RAL. Ponadto modyfikacjom podlegają także parametry kosza, jego wymiary czy zastosowane rozwiązania technologiczne.

Co jest potrzebne do przygotowania wyceny?

W celu przygotowania oferty spełniającej wszystkie oczekiwania klienta już w pierwszym kontakcie prosimy o jak najbardziej szczegółowe sprecyzowanie potrzeb. Kluczowymi elementami wyceny są wymiary kosza, jego kolorystyka, materiał, z którego ma być wykonany, oraz ilość koszy, których zamówienie dotyczy.

Jaki jest sposób dostawy?

Produkty wysyłamy w zależności od ich ilości w paczkach lub na paletach. Korzystamy z usług firm kurierskich i spedycyjnych oraz organizujemy dedykowane dostawy.

Jaki jest koszt dostawy?

W zależności od wielkości zamówienia produkty możemy dostarczyć paczką kurierską w kwocie 25 PLN, bądź też, w przypadku zamówień hurtowych, oferujemy transport palety w kwocie 130 PLN.

Z jakiego materiału produkowane są kosze?

Kosze produkujemy z materiałów najwyższej jakości, posiadających deklaracje zgodności i atesty. W naszej ofercie znajdą Państwo produkty wykonane ze stali nierdzewnej, stali organicznej, stali ocynkowanej oraz stali lakierowanej.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Formy płatności jakie przyjmujemy to przelewy rachunkowe, jak i również płatności dokonywane gotówką przy odbiorze.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Produkty dostępne w magazynie wysyłamy maksymalnie w ciągu 1 dnia od zaksięgowania wpłaty. Zamówienia na produkty niebędące wmagazynie są realizowane maksymalnie do 4 tygodni.

Czy można przyśpieszyć realizację zamówienia za dodatkową opłatą?

Transparencja i uczciwość względem wszystkich naszych klientów nie pozwala nam na stosowanie takich praktyk. Termin realizacji zamówienia zależny jest od zamawianych przez klientów ilości, a realizowane zamówienia przygotowywane są zawsze w kolejności, w jakiej je otrzymujemy.

W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktu?

Na stronie www.alda.com.pl przy wybranym produkcie należy za pomocą formularza kontaktowego zadać pytanie o jego dostępność.

Gdzie można zobaczyć produkt na żywo przed zakupem?

Z uwagi na brak sklepu stacjonarnego z naszej strony, niestety nie mamy sposobności zaprezentować Państwu każdorazowo naszych produktów. W przypadku chęci zamówienia ilości hurtowych, w ramach prezentacji chętnie dostarczymy do Państwa kurierem jednorazowe sztuki w ramach próbki.

Skąd pochodzą Państwa kosze?

Wszystkie oferowane przez nas kosze produkowane są przez nas samych. Nasz zakład produkcyjny zlokalizowany jest w Sławkowie, województwo Śląskie, Polska.

Czy za złożenie większego zamówienia otrzymam dodatkowy rabat?

Naturalnie na większe zakupy oferujemy rabaty, nasz dział handlowy dokona wszelkich starań by przedstawić Państwu najlepszą i możliwie najkorzystniejszą ofertę.

Czy wasze wyroby mają deklaracje i certyfikaty jakości?

Chcąc zapewnić naszych klientów o skuteczności właściwości opracowanych przez nas koszy, dokładamy wszelkich starań, by w sposób prawidłowy badać nasze produkty. Seria koszy antybakteryjnych została wprowadzona w wyniku opracowania mieszanki farby o działaniach zapobiegających rozwojowi bakterii i grzybów, co potwierdzają przeprowadzone badania. W przypadku serii koszy, kubłów i koszopopielnic zastosowano rozwiązania technologiczne zapewniające nierozprzestrzenianie się dymu i ognia poza korpus kosza. Dowodzi tego badanie przeprowadzone przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.

Czy zakupiony u Państwa towar posiada gwarancję?

Produkty będące przedmiotem transakcji B2B obejmujemy gwarancją na okres 12 miesięcy. W przypadku sprzedaży detalicznej okres gwarancji sięga 24 miesięcy. Niemniej jednak, część z naszych produktów posiada rozszerzoną gwarancję na okres 60 miesięcy – produkty te są odpowiednio oznaczone w katalogu.

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ALDA Poland Sp. z o.o. zgodnie z Polityką prywatności firmy w celu obsługi zapytania i dalszej komunikacji z tym związanej. Jednocześnie oświadczam, iż w sposób jasny i zrozumiały zostałam/em poinformowany o przysługujących mi prawach związanych z ochroną moich danych osobowych.